Joo-o... Mä en jaksanut lukea kaikkia loistavia vinkkejä joita netti on pullollaan

Tämä oli eka kokeilu tehdä tuota Marie-kakkua... Mua ihan oikeesti HÄVETTÄÄ LAITTAA TÄTÄ ESILLE

Mä siis aloin 3pvää ennen kutsuja tätä maalailee... Mietin että miten ihmeessä sen saan kopsattua... Edes ääriviivat sokerimassaan. Kuva kuitenkin oli suht pieni. Mä olin ostanut elintarvike-tussin, ja jostain lukenut että leivinpaperiin kopioi sillä ja painaa kuvan päälle... Saman tein kerran pastaväreillä ja onnistu. Leivinpaperi imas värit vaan ja ei muuten onnistunut

No, päätin sitten painella paperin läpi ääriviivat. Painelin aika syvät koska en nähnyt pieniä painalluksia olleskaan...

Se meni hyvin ja eikun maalaamaan. No, kaikki värihän valui kuoppiin, ja aika sottaista jälkeä... ohuenkin kerroksen kuivuminen wiltonin valkoista kestää ihan hirveesti, saatikka tommonen kunnon lammikko

Epätoivoisesti yritin kaikkeni... kamalahan se oli, ei sille mahtanut mtn.

Sit viimeseen asti yritin korjailla ja juhlan aattona pelistä lähti toinen silmä. Mulla oli kamala määrä elintarvike-väri-lammikoita sokerimassalla ja seuraavana päivänä kemut.

Eikun sauvakävelemään ja kiukkuumaan...

Livenä tää oli jotain viel kamalampaa, ja tosiaan tuossa kuivumatonta väriä varmaan 3mm päällä, ja eihän siihen mitään enään voi tehdä...

Illalla myöhään sitten aloitin uuden version ja tää lensi roskikseen...

Tämän jälkeen selailin tarkemmin kaikkia ohjeita ja vinkkejä, mutta olihan tääkin pakko kokea kantapään kautta...