Tää on kanssa niin nolo että ohhoh... Nyt saa nauraa

Siis alunperin mun piti tehdä bebe-leivoksia... Ja koska mä olen liian malttamaton niin mä en jaksanut tarkistaa edes onko mulla kaikkia tarvikkeita... Hohhoijakkaa

No, ei mul ollut vuokia.. Ja päätin sitten kokeilla tehdä tommoseen padan kanteen vähän isomman leivoksen...

No enhän mä jaksanut vatkata täytettä riittämiin ja se oli ihan litkua, pohja oli liian paksu ku en jaksanut laskea paljon menis suunnilleen, enkä halunnut myöskään heittää pois. No, pohja oli myös raaka, mä koversin siitä vähän pois että sain täytettä... Joka oli vähän niinku vaniljakastiketta paitti että vetisempää

No, ei siinäkään mitään... Yritin et jos sen vaikka pakastais ja söis jäisenä ni en mä jaksanut odottaa et se pakastuukaan. Ja eikun kuorrutetta päälle et ois edes kiva väri. No koska en ollut tarkistanut tarvikkeita niin eihän mulla ollut riittävästi tomusokeriakaan. Joten kuorrute ei koskaan jähmettynyt. Maku oli taattu äklömakee mutta koostumus koko hirvityksessä oli kamala, kun ekan halkaisia ja sieltä turskahti jotain epämääräisen väristä mönjää...

No mutta, tästä ehkä opimme jotain?